Leaderboard

Sunday, January 31, 2010

SOMETHING TO SAY~

SOMETIMES WE HOPE THAT WE WILL GET WHAT WE WANT.....RIGHT??
I FEEL THE SAME....BUT THE TRUTH IS YOU CAN'T CHANGE THE THINGS THAT ALREADY HAPPENED.....

Bila ada orang minta maaf...kita kena maafkan kan??
Walaupun perit mesti jugak maafkan kan?
Dia selalu pesan ngan aku....jangan benci orang apa lagi sahabat sendiri....
POSITIF nya memang ada logiknya apa yang dia kata tue....
so......i decided to 4give all people around me terutama sahabat baik aku....
evereyone make mistakes included me.....
MAAFKAN AKU atas kesilapan aku.......
mungkin aku terlalu sayangkan dia shingga aku xmaw sepa2 pun rapat ngan dia....
tapi aku sedar...hakikatnya.....dia bukan milikku sepenuhnya.....
aku faham sgt2......tp apakan daya aku hanya insan biasa......lemah....

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...