Leaderboard

Sunday, January 2, 2011

HELLO 2011...!! bye-bye 2010...!!

ASSALAMUALAIKUM W.H.T.
SALAM TAHUN BARU 2011..!!


Waaaahhhh...sedar tak sedar sudah masuk 2011..baru hari ni aku dapat post untuk tahun baru nie..memori bersama teman2 persekolahan...miss u all!!! SPM dah habis..!! sekarang aku tgh plan camna nak handle jadual aku...padat sangat!!!! hehehe...serius jugak aku nie... well,sekarang aku dapat job!! yeeaaahh..mau tau d mana??di TADIKA HADANAH!! heehehe...excited sungguh!! alhamdulillah....aku kini bergelar "ustazah" tapi buat sementara jak kerja sana..supaya nda la aku bosan berabis...hahahaha..lagipun aku sedang cari waktu juga untuk handle bila aku mau amik ujian komputer tue...insya Allah..before habis bulan JUN nie...aku akan berjaya dapatkan LESEN MEMANDU!! yeeaahh,,ehhh..jgn gembira dulu....hehe...coz my day is just begin..! plus,esok dah makin tua! sweet 18's dear afifah!! hehehe..tapi no time to celebrate...coz i will busy with my time~~yakin jak kay! kesabaran tu penting~~ok..got to go!!bye~!

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...