Leaderboard

Friday, February 4, 2011

teringat~

salam~
mengenang kembali kenangan lalu bersama dia yang amat ku cinta dan amat aku sayang...satu2nya insan yang sering bersama aku....ketika aku perlukan nasihatnya,dia sentiasa memberi dorongan dan bimbingan yang terbaik untukku...dia yang terbaik di dunia nie..aku beruntung kerana memiliki dia...mengajar aku banyak perkara..kisah2 dari dulu hingga kini...namun kini aku merinduinya kerana dia telah jauh meninggalkan aku...selamanya... kerinduan yang tidak putus2 dengan doa dan harapan agar bertemu denganya suatu hari nanti...insya Allah....detik2 itu pasti akan menjelma....ya ALLAH, dia pasti selamat di sisimu...aku memohon agar aku dapat dipertemukan dengannya dalam keadaan yang sebaiknya...aku berharap padaMu....

~AL-FATIHAH DAKU KIRIMKAN BUAT IBUKU DI SANA ....SEMOGA ROHMU SENTIASA DILIMPAHI RAHMATNYA..AMINN~

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...