Leaderboard

Saturday, March 5, 2011

S.H??sepa sebenarnya dia nie??

aku heran sgt2 siapa S.H [xmau sebut nama full]
kau ni suka sgt p layan ppuan tu..kalau dah suka sgt,,ckp la awal2...jgn la suka sakitkan hati aku dalam diam...aku tau kau baca blog aku..sebab tu aku post...aku mau kau tau yang perasaan tu sakit bila kau sembunyi dari aku...dah la aku x kenal pun dgn ppuan tu...kau pulak yg kesukaan kena "like2" picture kau...alasan kau tym tu kita gaduh la kunun....tpi plus 3 march 2011 kau dah ada bercontact2 fb dgn dia....sepa perempuan tu?????kau jawab hari tu kau sendiri x kenal! tapi sekarang???aapaa ni!!??
[fuhh.. panas aku dah reda...tapi hati masih pedih T__T]

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...