Leaderboard

Wednesday, April 13, 2011

kesedihan melanda..

semalam aku melayari laman web moe.gov.my untuk cek kelayakan temu duga ke Maktab Perguruan (IPG)....aku masukkan nombor ic aku....klik 'semak'.................................................







Haraf Maaf, Maklumat anda telah kami proses.

Nama anda [NURUL AFIFAH BINTI JANIS]-[93010312****] tidak tersenarai dalam calon layak temuduga,

Kursus Perguruan Lepas Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM) Ambilan Jun 2011






sebaik aku terima jawapan itu...aku hampir tidak percaya....lalu,aku cek kedua kali...........




namun........jawapan itu tidak berubah...........mutiara dari kelopak mataku telah menitis....
tidak henti-henti............kenapa?????kenapa aku tidak layak????






aku menangis kemudian aku menutup komputer riba itu dan masuk tidur.....
aku masih menangis teresak-esak sehingga aku tertidur..........
aku sangka aku boleh terima kenyataan itu tetapi rupanya semalam aku begitu emosi....
aku betul-betul mengharap agar aku dapat diterima....





~mugkin itu bukan rezekiku...
~apakan dayaku untuk merubah segalanya....
~silap itu mungkin berpunca dari diriku ini........
~kesilapan yang tidak boleh diundur kembali........
~untuk selamanya.........

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...