Leaderboard

Sunday, May 15, 2011

maafkan diriku...

sayang..
bukan aku sengaja tidak mahu mengadu padamu...
namun aku tidak sanggup membebani dirimu...
kerunsingan yang kau hadapi sudah cukup mengkusutkan fikiranmu...
aku cuma tidak mahu memberati apa yang sedang kau lalui ini..

maafkan aku...

bukan aku sengaja menyakiti hatimu...
sejujurnya aku tidak berniat melakukan itu padamu...
aku cuma ingin kau bahagia tanpa ada masalah...
sementara usia kita masih muda..
masih banyak peluang untuk mu melihat dunia luar..
dalam kalangan wanita sudah tentu bukan aku yang menjadi idamanmu...
jauh sekali dirimu untuk memilihku...

aku sedar kehadiran aku cuma sekadar menduga hidupmu...
menjadi bahan penguji kasabaranmu...

maafkan aku atas kekurangan aku ini...

mungkin hati kecilmu itu tidak mahu menerima kewujudanku dalam hidupmu...

maafkan diriku...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...