Leaderboard

Monday, October 31, 2011

berkawan biar beribu-ribu..berkasih biar satu cukuplah^_^

petang nie aku mau cerita sal "kawan" :) hehe dalam dunia nie ada macam2 jenis kawan tapi yang paling umumnya ada dua jak.."baik" & "jahat" macam bawang merah bawang putih la nie...hehe..

ok...tapi alhamdulillah setakat ni semua kawan aku baik orangnya...salah faham tu biasalah berlaku..siapa yang x pernah bergaduh dengan kawan?? (angkat tangan??!) hehe..kalau yg x pernah tu....memang jarang2 ada....sebab bila kawan dengan kawan bergaduh..pastu berbaik..bermakna ada talian yang kuat antara diorang.. dari situ kita boleh jadi rapat dengan kawan kita tu..^^ yang paling best saat saling memaafi tuu.. memang tersentuh hati sangat2...T__T 

kadang2 kawan2 adalah orang yang boleh cermin sifat kita...ada yang berani menegur,ada yang tidak... maka sebab tu juga terjadinya "MAKDAL" (makan dalam)...hehe maksudnya makan hati atau kecil hati... :)

dari tadika sampailah sekarang..aku masih ingat wajah kawan2 aku....bila ingat balik kenangan waktu dulu,gerenti ketawa sendiri la aku nie..HAHAHA...

tentang kenangan2 zaman dulu tu..nanti aku cerita kat entri2 aku yang akan datang ya....... ^_^

apapun buat semua yang pernah kenal aku...dan jadi kawan aku...thanks sgt2...tanpa kamu semua, memori tentang "SAHABAT" tidak akan tercipta :)

ok~itu saja untuk entri kali ini...tata ! ^_^

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...