Leaderboard

Wednesday, October 12, 2011

UiTM i'm coming ^^


Haluu blogger~

16-11-2011

itu la tarikh aku akan menjejakkan kaki ke uitm sebagai student nanti... bercampur baur perasaan ini... sama macam yang aku rasa bila aku dah masuk politeknik... sebelum aku melangkah masuk poli dulu, aku berharap sangat2 sesuatu yang terbaik akan berlaku... gitu juga harapan aku bila mau masuk uitm ni..harapan yang sama juga... dan kali ini aku cuma mau yang terbaik selain dari poli... mungkin adda hikmahnya papa minta aku pindah... jadi,aku percaya dan yakin, rezeki aku ada di uitm..insya Allah...

tinggal sebulan lagi aku terperap di rumah nie... lagipun aku dah quit dari poli,jadi duk rumah la dulu sementara menunggu masanya~ hehehehe... berdebar oooo..... hope my life will change to be more better....


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...