Leaderboard

Thursday, December 8, 2011

tiba-tiba aku jadi bisu???

salam bloggers...
ary selasa baru ni...err,,aku nda ingat hari bulannya....hujan bah sini...lebat lagi tu..pas jam 1ptg tu, p la aku sama c rina di cafe hostel...makan nasi campur..kelaparan ba..cian...tym tu juga aku beli TEH 3 LAPIS SEJUK! fuh..sedapnya la kalau diingat balik ni......
tp lepas minum tu...batuk2 ckit jak..sejuk kan...tp mlm tu...aishh...suara aku jadi sarut sikit suda....selsema lagi...batuk2 lagi....memang x selesa......esok pg aku bangun,suara aku nda dpt keluar lansung!! macam tertelan katak jak ni..(mcm jak pernah alami..??-_-") di kepala aku,"camna la ni..aku nda dpt bercakap apa2 pun...bisu satu hari tu.....sampaikan lecturer skip dr tanya aku soalan...ahhahaha..best juga tp seksa ow...nda dpt meluahkan pendapat nie...terpaksa jadi pendiam tul....aircond lg dlm bilik kuliah tu sejuk berabis...tmbh aku selsema....air dlm botol pun jd sejuk suda....

maka di kasi ketawa lagi sebab bisu ni....baru la aku rasa cmna org bisu rasa...mau ckp "thank you" pun susah..ini kan perkataan lain....aku minum lemon suam, nasib baik kwan aku dua org bg lozeng (ubat sakit tekak) sma tu ubat batuk. 
dan hari ni hari kedua aku bersuara rock..ada suda suara...tp garau2 ckit mcm tanak wagu..hahaha
~ok thts all, k bye!

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...