Leaderboard

Tuesday, April 24, 2012

3 hari lagi...!!

okay, sekarang ni aku sangat2 berdebar dengan tarikh 27 April 2012 ni....kenapa??


sebabnya, result semester akan keluar hari tu !!! (terlebih nervous..fuh..)

1st time ni keluar pointer2 ni...sebab aku baru semester 1 kan..hehe jadi excited sikit ni..

teringin la kalau boleh dapat result tu berbaloi dengan usaha aku... insya Allah... :) hehe

***************

apa pun aku tetap bersyukur... 
alhamdulillah kerana permohonan kolej kediaman UiTM untuk next semester berjaya !

***************

lagi cerita? hehe

rasanya aku dah mulai sebati dengan course yang aku ambil ni....
perlahan-lahan jatuh hati dengan tourism...
walaupun hakikatnya masih menaruh hati pada hospitaliti...

Allah punya rancanganNya tersendiri... :)

In syaa Allah...wish me luck !! ^_^


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...