Leaderboard

Tuesday, April 10, 2012

stories from sem 1 @ UiTM Sabah

assalamualaikum... ^_^
hari ni x mau la ckp banyak (kunun..hehe)
cuma mau bercerita jak ni..
hehe..kenalkan ni kawan rapat aku di kelas, Rina
 selalu sama2 ni kami masa aku di UiTM..
dia nie
kira 'kakak' sebab lebih setahun dari aku...
ada apa2 jak mesti 1 team punya la..hehe
kadang2 ada juga kami punya pendapat tidak sama..
tapi biasalah kalau dalam hidup berkawan,ada pahit manisnya..(cewah ! haha )

yg ni pula geng aku kat kelas..
comel2 kan kami semua?? (hahahaha...)
bukan apa, macam sama jak tinggi kami, tu ar..hehe
yg sebelah aku tu Aki dan sebelah Rina tu Aleen..
dua2 bez la, apa2 pun on jak..teda masalah nie kalau diorang,,tu yang bez tu..

yang ni pula herney, org seangkatan gitu (maksudnya sama bangsa kami gitu..hihi)
clazmate aku juga, fikiran lebih matang, sebab dah 'kakak' kan..hehe
yang paling aku suka tym dia bercerita tu mesti terselit juga unsur lawaknya walaupun cerita tu serius...haha

ni gambar waktu tengah tunggu Madam masuk kelas...gila2 kejap..hehe

semua member dalam kelas pun kebetulan ramai belum sampai,bah apa lagi Aki, Peace ^_^ !

ni pun clazmate jugak,
bermula dari kiri, Lulu, Maziah. Bulan dgn Ana.
empat2 dari pre-com..yg beznya diorang ni sgt peramah,mesra alam gitu..
bez lah dpt kwn dgn diorg ni ^_^

ni g 4 org nie ad juga lagi ar..haha..
cuba tengok yg paling sorang jak lelaki situ.. (ish2..ayat aku nie..tunggang langgang tatabahasa..)
namanya Anson, dia ni pernah 1 team dgn aku masa wat presentation, apa pun, dia nie mmg seorang yang confident, tambah2 lagi pemalu mula2 tapi last2, hahaha lawak juga orangnya..

hehe tambah lagi org seangkatan...haha
sebelah kiri tu Juita, dan sebelahnya Davella..
gambar nie di ambil waktu lawatan akademik hari tuuuu..hihi
++classmates juga taw~hehe
yg hjung tuuuu anwar namanya, pun friendly juga...
kadang2 kuat menyakat tu kejanya...
tapi ok la ba, bez ada kwn mcm dya :)

haa..yg nie mizi..
classmate juga mcm anwar tadi..
dia ni pun kdg2 nakal juga tu.....haha

yang dari kiri tu, namanya Sabrina..
dan yang dari kanan tu namanya Christia..
si Christia nie orgnya rajin...tu yg dpt aku nmpk sepanjang di sini..
dua2 rapat ba itu...selalu tu diorg sama2..
Sabrina tu walaupun bukan 1 kelas tapi tetap kawan aku juga..coursemate kan..
memang friendly la dia..senang dibawa berkawan.. ^_^

ni pula classmate arab aku, Herson atau org panggil dya Lulu..
tp aku lebih suka panggil dya Herson..

yg nie Efa..
dya ni pun clazmate juga...
hehe..yg aku tw, dya nie suka dessert..haha tu yg banyak di pinggan dya tu..


haaa...ni picture masa berpanas2 di tengah2 padang.....
memang terik ow~~ masa nie INTERGRATION DAY yang fakulti anjur...

muka kepenatan...HAHAHA..hanya mampu senyum...
wajah2 selepas test HTT hari tu...hehe lega ba...
ada sorang lagi nie, Azraei namanya..tu yang paling depan sekali semangat mau masuk gambar..haha
suka tul menyakat aku nie....eee bikin geram bah...dya ni coursemate aku..
tapi dya nie baik ba....hehe nda juga jahat pun... =)

ni la kenangan waktu berjalan dari terminal wawasan sampai  Sabah Tourism Board...best la !
ni buktinya sampai dekat Todak sudah kami berjalan...pakai baju kurung lagi tu...haha
memang ayu gitu...wahahaha...
last picture nie waktu di 1B...HAHA
tiba2 la buang tabiat mau makan di sini....
tepigi ba juga...
nah..puas hati la dpt mkn....
itu saja lah..(penat tangan menaip nie...babai ^_^)

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...