Leaderboard

Sunday, November 18, 2012

jom pergi TAMU PUTATAN ! ^_^

ni awal pagi lagi semangat bangun..(kunun..haha) bersiap-siap untuk ke tamu putatan..cuma tidak la semeriah  Tamu Gaya Street sebab di sana lebih sesak dari Tamu Putatan.
Dari rumah aku cuma ambil masa kurang dari 15 minit dah sampai sana. Banyak benda yang dijual sana.. Haha..aku yang rambang mata macam mau angkut semua jak. Nasiblah tangan aku dengan tangan adik aku x cukup mampu mau angkut semua. hihihi


ni papa yang beli..-rambutan-
kan sekarang dah mula musim buah..tu yang best tu..

limau~hehe penjual tu kata manis....aku rasa pun manis juga...

 
ni namanya limau barli~ sedap..lama x makan buah ni..

ni common sangat..haha c ipan yang berabis makan.. kakaknya ni x berapa suka nenas..gatal lidah..macam mencucuk..tapi x la juga sampai x boleh makan sangat..makan sikit2 tu boleh la ^_^"

yang ni favourite aku! yang selalu org lelaki cop makanan perempuan mengandung?? o_O""
adeh.. x semestinya laaa... mangga muda ni sedap tau kalau letak ladaaa, garammm.... belacannn..kicapp... urmm nyum!! 

beli2~sayur-sayuran...timun, kacang panjang, sawi.. 
lalala sayur yang biasa..murah la juga banding pegi beli di pasaraya...

mr potato~mr potato~ lalalalala 

ni namanya bayam putih....hehe good for our blood circulation.. (aiseh..haha)

tomato cumil~ kecik2...sedap...

beli kayu manis lagi~

cengkih~hihihi

ni lagi kegemaran papa..suka betul dia dengan buah Sabah ni.. ni dipanggil buah Tarap..
tapi memang sedap tau...kalau buat macam pisang goreng pun sedap ^_^

yang paling last...........tempoyak durian ! hahahahahahaha (oppss..terlebih ketawa..)
lama sangat x makan benda ni semenjak makan Bambangan hari tu.. 
ni sudah jadi lauk sampingan lunch aku..sedappp campur nasi...dengan lada padi...

#hehe ok la..babai for now..daaaa :D

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...