Leaderboard

Tuesday, February 5, 2013

Mimpi jadi terbalik?


Morning bloggers.....pernahkah kamu mimpi sesuatu yang sangat indah tetapi kenyataannya tidak? kalau mimpi buruk tapi realitinya bagus, ok la tu kan..cuma kadang-kadang ada perkara yang diluar jangkaan kita..bukan kita mahu perkara tu terjadi bahkan sebaliknya...

senyenyak mana pun tidur tu tapi kalau tidak tenteram, bukan tidur tu namanya....

**************

hehe sebenarnya bukan itu yang aku mau cerita sebenarnya....ada rahsia...tp shhhh...rahsia kita jak ok? ada seorang putera yang tidak disangka-sangka muncul dalam hidup aku...(macam cerita fairytale pula..hehe) tapi yang ni true story...pada mulanya aku pun tidak menyangka apa-apa dari dia...mungkin cuma kawan....itu yang sentiasa terdetik di hati aku....tapi ada satu yang sangat unik bila aku semakin kenal dengan dia...dia selalu akan contact aku kalau masa tu tengah terlintas di fikiran aku tentang dia....senang cerita, datang tepat pada masanya.... (dah lama aku idamkan yang begitu...hehe) dia suka buat perkara yang mengejutkan aku.... walaupun keluar perkataan dari mulut aku yang aku tidak suka dia buat begitu...tapi dalam hati ni, bahagia sangat sebab selalu dapat kejutan yang menggembirakan..(haha pelik2 sudah ayat aku ni...) 

kalau diberi peluang untuk describe dia ni, aku rasa ni ayat yang sesuai....
"dia ni bikin panas jak selalu...tapi menyenangkan hati.."
haaaa...macam mana tu?? hehe dalam erti kata lain, sifat dia ni suka sangat menyakat aku...tapi dalam masa yang sama dia ni pandai memujuk balik..... sebab dia ni lucu...hehe

dan paling penting...dia layan aku dengan sangat baik... dia tahan dengan perangai aku....sebab faham2 la kan kalau perempuan ni dia suka protect diri dia tau sebab dia tahu diri dia ni lemah...
(hehe aku maksudkan diri aku la tu....)

*perkara paling manis bila aku nampak dia dari jauh...suka perhatikan dia dalam diam. kalau dah ternampak dia tu dari jauh, mulalah hati aku tu rasa mau lompat2 jak excited..... hihi ^_^

p/s- shhh....jangan bagitau siapa-siapa......hehe

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...