Leaderboard

Tuesday, April 23, 2013

Kenapa aku ada blog?

Selamat malam !! ^_^  (belum mau tidur lagi?) hehe...
sekarang mengarang dulu dalam blog ni...baru tidur..yeeee.....dulu2 kan x pernah terfikir untuk ada blog...
dan tidak pernah pun mau buat blog untuk dapat $$$.... tau sebabnya???
blog ni untuk mengisi lapang yang ada....mestilah dah tukar hobi...kalau dulu2..hobi aku baca novel..tapi sekarang pun dah jarang-jarang sangat baca novel..tu pun novel yang baru beli jak aku baca..
kalau x, memang tiada la novel lansung dah...blog jak la tempat aku mengarut sana sini..hehe


terbit ilham ni untuk buka blog bukanlah dari idea sendiri...tapi papa yang buatkan blog ni...dengan emel2 sekali...maklumlah, zaman sekolah dulu mana ada laptop macam sekarang yang dah maju...
sedangkan budak2 zaman sekarang lebih rela main game atau online banding dari main kat taman atau main masak2...main mama2...main catur..main sahiba...main kejar2....main getah...macam2 la kalau dulu tu... haha cian kan dulu x maju tapi tu la antara kenangan aku jadi kanak2....perangai x ubah2 sampai la masuk ting 1.. barulah ok sikit....x suda mau main macam budak2 walaupun ada juga main sikit2..HAHAHA...
zaman sekarang, adik2 aku yang dah maju ni...semua pun kalau boleh mau yang canggih...yang adik aku mau UPSR tahun ni pula asyik teringin mau smartphone.. aishh..pening kepala aku balik2 mau cuci telinganya sebab x pandai paham2...yang c bongsu pula ingat laptop ni barang game jak semua...lagi la...kalau lagging mana2 dia bukan tau betulkan balik dah...haaahh..start sana x d bagi dah main laptop...
macam2 gaya la budak sekarang....huhuhu

berbalik pada cerita blog... x susah mau menulis..cuma kenda berwaspada dalam setiap ayat yang dinukilkan dalam 'post'2 ni... kalau salah langkah, boleh kena saman pula...nanti lain jadinya.... sebab tu, tulis perkara yang positif dan kritikan yang membina...dan bukannya kutukan.. 
so...that's all from me...penat dah mencarut sini....tidur dulu ~ zzzz "Wan an"


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...