Leaderboard

Sunday, December 14, 2014

Happy for today!! But feels sad??

Wow..hari ni aku agak suprised dengan attitude future husband aku tu..why?
sebab tiba-tiba ja dia bawa aku pegi teman dia renew lesen memandu?
for what? aku tunggu dalam kereta, dia double park..haha okay...tu dah macam laki bini dah..
laki pegi wat urusan di pejabat, bininya pula tunggu di kereta..
in case ada kereta mau keluar dari parking..
okay..aku sangka pegi urusan ja la..
then tiba-tiba ajak tengok wayang pula?
aik? apa hal dia ni? x busy ka hari ni? x penat ka hari ni?

kan cuti hujung minggu, patutnya dia rehat2 kat rumah...
apasal bawa jalan2 pula?ooppss..1st tadi dia call aku masa tu aku masih santai2 breakfast di rumah..
minum2 air teh susu panas..sedap tuu..my fav...apa lagi kalau teh tarik..umpphh!haha
tengah2 syok breakfast tu dia call, suruh bersiap dalam masa 30 minit dia ambil aku di rumah..
aiyoo!! aku belum iron baju mau pakai, tudung segala...
aduhai, ni yang buat aku hilang mood mau jalan...
dah aku kelam kabut bersiap, berpeluh-peluh jadinya...
Disebabkan itu, aku x pakai mekap apa2..
sekadar vaseline saja untuk lembapkan bibir aku yang dah kering tu..
Bedak muka pun aku xda pakai..
sebab sangat x selesa bila badan melekit kepanasan terkejar sana sini bersiap...fuh...

At least, tell me if you planned to ask me for a date.
Ops, simple..just tell the truth okay..
x payah la berkias mau pegi renew lesen bagai..huhu dah dia cakap pegi pejabat sja..
jadi aku pun siap ala kadar saja la...baju t-shirt yang x sempat iron...hahah!
okay nasib x kedut banyak baju tu...nasib juga ada tudung bawal yang masih x berkedut...
Okay, settle semua tu..
cuma kan bagus kalau lain kali, inform la rancangan untuk celebrate birthday...
ini x, dah la macam kahwin lari...adeh...pastu x tau mau ke mana..
aku pun terkejut yang dia ada masa untuk aku tadi...

Cuma yang sedihnya, macam xda benda mau dibuat sangat,,
sebab tengok wayang dengan dia ni xda komunikasi lansung..
x syor la sepa2 tengok wayang kalau mau spent time yang lama sangat x jumpa...
kecuali orang tu banyak bawa bercakap..

better pegi main bowling ka...duduk2 bercerita..kongsi cerita..
buat sesuatu yang boleh create sweet memories...hahaha
aku cakap macam ni tapi sendiri x dapat buat benda yang aku mau..
sama juga..huhu sedih...
pegi picnic ka...kan boleh makan, story2..tengok view cantik..
wah..kesian, hanya mampu angan2 ja la...mimpi pun xda masuk angan2 tu...

stress bila cakap pasal mall, aku hanya tahu 1 perkara..which is Shopping! weee
dah tu, janganlah bawa lelaki pergi shopping okay..trust me, dorang x suka..
especially bila ko bawa pergi kedai2 yang murah2..maklumlah, perempuan suka barang2 yang banyak diskaun ni...haha admit it..paling utama, perempuan akan round or tawaf 1 mall n masuk semua kedai baju2 or kasut2..semua okay? tambah2 lagi  bila tulis BIG SALES! kat luar kedai tu...hahaha patah kaki kaum adam kalau kaum hawa ni suka window shopping..

Okay, post aku malam ni agak kepanjangan dan melarat ke shopping issue..so that's all for tonight..daa!

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...