Leaderboard

Monday, November 5, 2012

cer cer...


evening bloggers ! mata bulat ni masih sebab telan setajau nescafe...hahaha
esok ada event adik aku di Dewan Saadah,Wisma Muis tu.. jadi, awal pagi lagi kena siap-siap untuk pergi tengok adik aku ambil hadiah..hehe mesti comel tu..

okey, update entri kali ni..nak cerita tentang aku waktu umur aku macam adik aku yang bongsu tu..c ipan..

DARJAH 2- Masa ni la aku nakal sangat..dah la pengawas sekolah...tapi time rehat, bukan aku bertugas.. saaaanaaa aku main kejar-kejar dengan kawan aku.... haha baru masa tu rumput baru lepas kena potong oleh staff pekebun kat sekolah tu..jadi rumput yang dah dipotong tu, dia belum sapu lagi..jadi aku dengan kawan2 aku ni ntah idea terlalu sangat2 kreatif,hahaha kami pergi kumpul tu rumput buat sarang burung yang paling besaaar... hoohoho...

pernah juga 1 kes tu, aku gaduh dengan kawan aku (lelaki) perang mulut la..pastu mau memukul juga.. (haha..badan pun kecik dua2..) baru tu ada seorang kawan aku lagi ni (lelaki juga..classmates aku sampai ting.5) dia besar badan dari aku..dia halang aku dengan angkat aku baru tarik jauh2 dari lelaki yang aku mau pukul tadi tu..hahaha aku tersenyum sorang2 kalau ingat balik cerita tu..

ada lagi ni..(macam2 jak aku wat..haha) aku ingat lagi masa tu hari Isnin..petang..baru habis perhimpunan... lepas tu..ada sorang budak lelaki ni kat kelas sebelah aku jak..dia main2 dengan kawan dia, pastu dia humban2 botol air dengan kawan dia.. (terlampau main sangat) tapi malangnya botol tu terkena di dahi kawan sekelas aku (perempuan)..berdarah ! (opss emosi pula..hehe) aku nampak jak jadi gitu, nah..panik..hantar tempat cikgu dan kawan aku tu dibawa ke hospital..kesian dia kena jahit lagi tu..
aku pula pergi tempat lelaki nakal tadi tu, kena pelempang tangan aku ni di muka dia..LOL.. ahahaha jahatnya aku wat gitu..x ayu lansung ! haha nangis budak tu oleh aku... (aku pun budak juga masa tu..hihi)

bila teringat balik semua tu... terasa zaman kanak2 ni memang dirindui sangat2..(bukan part gaduh tuu..haha) sebab kanak2 x perlu fikir masalah lain2...itu la yang indah jadi kanak2..cuma x akan selamanya begitu... sekarang umur aku pun dah 19... sebulan lebih lagi masuk 20... agaknya dah 11 tahun berlalu zaman umur 8 tahun macam adik aku c Ipan (bongsu ni)

*nasib ada juga blog tempat aku sematkan cerita aku...setia mendengar ni tanpa bantahan apa2..hehe (addicted to blog)

caucincau~

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...