Leaderboard

Wednesday, November 21, 2012

Mengimbas kenangan SMK SANZAC batch 2010 part 3

haluu bloggers!
lama x sambung cerita ni kan..okey..final year aku di Sanzac ni memang x banyak aktiviti yang aku ikut sebab SPM kan. Cuma banyak kepada MC jak ni.. awal bulan lagi, dah semangat betul study..hahaha cuma tension sebab aku dah memang x boleh bawa tu subjek2 sains..macam bio,fizik,kimia tu..memang kirim salam jak la kan.. dah la sejarah tu pun satu hal..hahaa belum ko sebut addmath..tapi addmath memang best la..bab2 mengira ni memang aku suka...kalau yang baca2 panjang lebar macam sejarah tu kureng sikit...tapi bahasa melayu la paling best..puas hati la juga aku rasa bila result tu keluar..bersyukur sangat...at least tiada la yang gagal kan..2 lulus, yang len kredit..nasib2 x fail..haha..


dah la tahun SPM, sana juga banyak masalah timbul... belum pasal 'orang' tu.. pun dah naik kusut ni kepala masa tu.. cuma x menganggu study aku pun.. tahun ni juga kami buat baju kelas..haha mula2 x jadi...tapi memandangkan semua pun sepakat mau buat baju kelas, kenangan la kunun kan..jadi ada la sudah baju kami tu..warna biru gelap, style jersi..yang ni memang lelaki suka ar kan..yang perempuan pun sibuk2 berebut nombor mau letak di baju nanti..hahaha yang best tu guru kelas kami pun ikut sekali tempah baju tu..haha yang aku pula sibuk la mengumpul nama2 glamour dorang yang mau disulam di baju tu..
yang penting puas hati la kan..hehe
masa ni baru kami rasa semua pun ada kerjasama...yang lelaki makin matang..tau juga mau participate kan..
yang perempuan pula, memang dari dulu lagi kami sehati sejiwa..haha
(sebenarnya aku tengah fikir ni part mana yang paling best tahun tu..haha)

yang aku x boleh lupa masa aku diberi tanggungjawab menjadi pengerusi Pembimbing Rakan Sebaya..
masa tu..terima vest dari pengetua waktu perhimpunan..baca ikrar lagi..cerita ni memang memalukan..tapi aku ketawa bila ingat balik..masa tu, bila nama aku diumumkan naik ke pentas untuk terima vest yang dipakaikan oleh pengetua (dahlah orang 1st naik...pastu pengerusi lagi tu..adehh) masa aku pusing tu mau pakai vest, bolehnya tu vest terbalik???? o.O" pa lagi meletup satu perhimpunan tu dengan bunyi ketawa student yang lain...kuyak berabis la aku masa tu..hahaha...naib pengerusi aku masa tu si Yus, ketawa jak dia ar..punya la sandi..... pa lagi wat muka cover malu la kan..pura2 kunu kasi betul vest...lepas tu..seminggu juga aku diejek2 oleh budak2 di sekolah pasal kejadian tu...nda ka malu tu..hahaha tu barulah famous dalam sekelip mata..LOL..
apa boleh buat, majlis perhimpunan tu meriah juga la tambah2 lagi dengan aku wat lawak di depan tu...haisshh... -_-"

click link di bawah ni kalau mau flashback cerita tahun sebelumnya..

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...