Leaderboard

Monday, February 11, 2013

lagu untuk si dia...


malam ni calling lagi dengan dia...macam biasa... ^_^ mood happy sangat2.... ada nyanyi2 lagu lagi dengan dia..hehe...

sekarang dah cuti seminggu....pejam celik, x lama lagi final exam...pastu naik sem depan.. sekejap jak rasanya... 

sebenarnya..aku ada story tentang 'putera' aku...hehe share sikit2 jak boleh..yang lain rahsialah...hihihi...

Apa antara perkara yang aku suka tentang dia?

-senyuman dia, usikan dia, bila dia dah start nyanyi sorang2...tu yang aku suka sangat2...lagi satu, aku suka dengar dia membebel...hehe..ada lagi bah..aku suka dia pujuk aku...aku suka cara dia yang minta puji jak tu..hehe..senang cakap, semua la tentang dia aku suka... :)

Apa kenangan yang paling best bila dengan dia?
-tengok sunset dengan dia...dengar2 lagu dengan dia...merungut masalah dengan dia yang selalu sedia mendengar...masa2 bila dia luahkan rasa cinta dia dengan aku...(ibarat aku ni aiskrim di bawah matahari..wahh..)...pertama kali jumpa dia...(heehe..senyum2 terus aku kalau ingat pasal tu..)... kesimpulannya...setiap ada dia, aku tidak pernah bosan...kalau jumpa dia, jantung ni macam mau melompat-lompat..(haha...terlampau juga tu kan..tapi itulah aku rasakan..)

Apa perkara yang pelik selalu berlaku antara kami?
-kalau aku rasa mau sms dia, tiba-tiba ada tu datang mesej dari dia duluan... pernah juga terserempak dengan dia bila aku ni jalan2 dan terfikir pasal dia...

*thank you so much for everything my prince... :)

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...