Leaderboard

Tuesday, February 3, 2009

MENYAMBUT SULTAN BRUNEI DI TERMINAL 2 TANJUNG ARU.

aik..apsal sampai tepi jalan nie..?


uiseh...bergaya la 4 anak dara nie...
siap ada bendera lagi tue...

dah penat ka menunggu sultan...


hai....


NI KAWAN2 AKUE.....

Aku ngan Nadia.....

halooooo....
ni pika,aku ngan ain...



ni farah aimi,farahain,ngan akue...


ni lah,geng pandu puteri yang terlibat...


Assalamualaikum w.h.t........................


Hari ni sekolah aku pergi menyambut sultan Brunei di Terminal 2..Sekolah aku sebenarnya bawa 3 rombongan iaitu pandu puteri,pengakap ngan pelajar tingkatan 4M,4A, dan 4T..Jadi hari ni nda la kami belajar kat sekolah..excuse la katakan..hehehe..lama jugak kami tunggu sultan tu..
Sambil pegang bendera Malaysia dan bendera Brunei..kami lambai2 la orang2 kenamaan..orang2 famous la kan..hehe..k la,tak nak banyak cakap..nanti aktiviti yang aku wat kat sekolah akan ditulis dalam blog ni..jadi teruskanlah lawat2 blog nie...k daaaa.

Wassalam...........

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...