Leaderboard

Friday, July 9, 2010

BEGINI....BEGITU....

Aku lama2 fade up jugak kalau asyik2 gni...ada jak nda kena...tension aku!! Tiap kali ada jak masa maw berborak,bertukar jadi pergaduhan pulak....Satu jalan penyelesaian,biar dia reda dulu...jadi aku stop kan story..tapi the problem is dia bertambah marah ++ bengang dengan aku nie....aku taw aku bukan prefect tuk dia...tapi aku jugak manusia bah,ada perasaan jugak...bukan dia jak....aku try jaga hati dia tp law dia dulu first2 wat aku SAKIT HATI camna jugak...tekanan aku law gitu....unable to understand me...
Berbeza sangat2 dengan 1st heart dia tu,aku nie SPARE PART jak ka??? adoyai...teruknya istilah tu tuk aku...rasa mcm rendah tul aku d mata dia...apa yg dia maw sbnrnya??kalau dia skdar maw hilangkan rindu pada yg 1st tue,i think i'm not da right person to get deal with that kind of problem...simple question, why must i'm the one who should be the victim?? soalan senang maw disoal tapi susah maw dijawab....argh,pening kepala ++ sakit kepala nie...mcm maw pecah...!

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...