Leaderboard

Sunday, January 29, 2012

tunggang terbalik sudah....

lamanya nda update kan....actually aku mau study ba nie,esok test subjek M.I.C.E (bukan tikus ar...)
tp tau la kan lau suda dpn lappy..conform...hahahaha
ok...pg2 ni aku sorg2 dlm bilik,smbil fikir2 mau watpa hari ni...
tiba2 teringat blog aku yg berhabuk suda..haha lama nda buka....kelam kabut jak bulan januari ni...
nda la aku tau t bulan feb tmbh la sibuk...sana juga la test,sana juga la presentation...wat assignment....dlm 1 bulan tu aku kena kasi siap semua....bulan mac final suda...naaaahh...punya la cepat......4 bulan jak lagi tu....sekarang tinggal 4 minggu lagi...(cincai la kan...) 
hehe eh..lupa,ada pulak aku letak picture baucer buku 1 Malaysia ni...haha
mau tau tinggal brpa lagi baucer aku?? ahahahaha teka la....
baucer ni mmg gila2 ow....tau napa?sal baucer ni juga la yg wat kedai buku di kk tu sesak.....aisehhh....berbaris busss....masing2 dgn baucer...hahahhaa 3 bulan jak kan tempoh sah baucer....berabis mau kasi habis rm200..banyak tu....mau beli apa?? macam2 dpt beli....tp tetap limit juga la...hahaha sampai ada yg melelong baucer lagi tu...pelik juga kan....ada juga org mau beli tu baucer...ish3....
hehe apa2 pun...gunalah baucer ni sebaiknya....belilah apa yg patut....hehehe

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...