Leaderboard

Wednesday, March 17, 2010

inikah masanya??

apa yg jd dgn aku....adaka ni masanya untuk aku mengambil peluang yg ada...
adaka ini sebenarnya?? apa maksudnya.....should i start over with a happy life??
i'm not sure if i can make it or not...to hard for me...
adakah aku sudah sedia ngan keadaan ini??
atau ini terlalu awal??
tapi aku perlu yakin untuk merialisasikan apa yg ada d depan mata...
aku perlukan itu untuk masa depanku...
aku perlu gapai dan wujudkan impian aku...
aku mahukan hasil dari usaha dan kesabaran ku selama ini....
aku mahukan kegembiraan untuk diriku dan keluaragaku....
tersalah langkah boleh membawa impak dan penyesalan di kemudian hari.....
aku dan diriku....hanya aku perlu berfikir...wajarkah?rasionalkah pemikiranku ini?
anjakan paradigma yang membuat mindaku melihat jauh ke hadapan...
positif dalam diri...lantaran aku terdaya melaksanakannya....
rapikan diri...kemaskan langkah...kuatkan jati diri....tegarkan tekad....
HANYA DIRIKU YANG MEMBUKA LALUAN BARU....

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...