Leaderboard

Tuesday, March 9, 2010

MISS MY DAY WITH A4.....

Susah tuk cakap...tp aku cakap ar...
aku rindu kawan2 aku.....aku rindu gelak tawa kami....
geng yang slalu study sama2....usik2 cikgu2 kat skool dulu....
spend tym sama2...makan kat pizza agi....
nda cukup tu bergambar la yg paling bez....
tym tu aku cukup bebas ngan teman2 aku.....
diorang aqilah,ana n ain.....susah maw dpt kenangan tu lagi.....
aku harap aku akan dpt luangkan masa ngan diorg lagi mcm dulu....
berpisah demi mengejar ilmu....masing2 memahami perasaan antara 1 sama lain...
kami percaya setiap yang bertemu pasti akan berpisah.....
aku dgn teman2 aku x akan selalu bersama tp kami tetap kekal bersatu dalam jiwa masing2....
itu lah yg sebenarnya berlaku dalam kehidupan aku...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...