Leaderboard

Monday, October 18, 2010

what do you think about my new layout?

halo blog^_^ salam~
perasan ka aku da tukar layout?? (ha3 sengaja mau kasi tau) he3, ni namanya tukar mood la nie...sah la boring hari2 tgk layout yang sama..huuu...sekali tukar,mcm2 jadinya...hahaha..mau kata buang tabiat kan...kalau dah start datang penyakit layan blog aku ni,hahhh memang gni la aku...sudahlah mau dekat spm suda.. tinggal 34 hari lagi..tapi masih ag sempat masuk blog edit itu ini...hak3...soootttt... tension juga mau study, cuaca tengah hari tadi punyalah terik sampai datang migran aku mau jadi PTI (ekkk???) jadi aku buka buku pastu laz2 tetido...skali bangun jak dah jam 2ptg... masih lagi sakit kepala aku nda pandai maw chaw2...asyik melekat jak dgn aku dari tadi...rimasssss....so,aku pegi la wat apa yang patut... pastu,aku pegi melawat bilik akak aku,tengok2 dia tengah layannnn fesbuknya... jadi aku p menyibuk,sekali dia kuar jap dr bilik,trus aku p terkam haiwan kesygnnya (laptop hehe) dan bermulalah aksi tukar2 layout...akhirnya petang nie..teda aku buka buku...adooohhh x pandai insap2 aku nie -___-
tata blog~___~ ilalliqa'

-yang pasal layout nie aku pilih sebab nampak sentiasa malam..jadi senang aku mengantok^_^

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...