Leaderboard

Saturday, November 20, 2010

MY SCHOOL PARTY (could be the last party)

wooo...pening plak tengok pic yg ni terbalik~0~

hehe..guru fizik > sir ehram tersenyum lebar dapat present from 5M ^____^

STUDENT 5M 2010

JAJA-AKU-NOANA (besar plak mata aku cnie)

Ni teacher Edia>guru maths kitorang yang kira the best lah! hehehehe

3 sekawan yang datang berkunjung ke 5M>Mimin-suliz-wawa
siap ada bow tie agi wha...hehehee

yang ni mmg banyak kamera tgah snap pic..
tu ar pening maw tengok kamera mana satu..waakakaka.. XD

EH..peace! hehehehe

gadis2 5MAWAR...hak3...ayu gitu..hahahahak

ada pulak red indian d claz nie~~~

peace3...bnyk tul peace~____~

yang ni agi aku dgn nipun!

suma masing2 ngan posing...hehehehe

iklan coca cola ekkkk???

uiseh~ mcm pa eh....(x taw laarr)

c rachel ni cam takut ja ma belon tue...ehehehe

jaja-rachel-barbara

kacha-sue-miexa-aku

awwww.so sweeeetttt...ahahahahahakkks!!

makan pelan2 mama goy..jangan pla smpai tercekik..hehehe

yang ni aku xtaw dr angle mana uda nie...hehehe


macam2 jak~~~~ hahahahahahaha

adui c hapipi nie yang kc habis kek tu kan??? =P

my beloved guru2>tc asiah-cg dyg-cg haslinda-tc ratna

waduh3...gmbr aku yaaaa..


guru admaths>tc wong & guru chemistry>mama goy


uiseh.....lawa gmbr nie~

geng2 lelaki tgah mkn~~

byk kan hadiah akue.??? ehehehe

hadiah exchange present dari syamin!!!!! (kata mieza:pakai hari2 k nipun) eheheheehe



byk jugak maw di urus nieh!!

muka2 perasan..hak3!!!

yeaaaaahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

peace!!!!!!

18 NOVEMBER 2010 (KHAMIS)-first of all,thanks buat semua yang memberi kerjasama dan semua orang2 kuat majlis ini...thank u so much!! tanpa korang,teda la majlis ni jadik..hehehe....btw,semua pic nie bukan dari kamera aku tapi aku import dari kamera kwn2 sekelas aku...hehehe,,thanks to them!! buat guru2 yang telah mengajar kami student 5MAWAR, kami ingin memohon sejuta kemaafan atas segala salah dan silap kami dan jugak kami ingin berterima kasih atas segala ilmu yang disalurkan kepada kami...JASAMU DIKENANG SELALU~
buat teman2 seperjuangan 5M,wish u all the best untuk SPM start 23 November ini, do our very best for this final exam! semoga kita dapat mengukir lagi memori indah sebegini... dan semoga kita semua berjaya pada masa hadapan! GOOD LUCK!
FRIENDSHIP NEVER ENDS! ^_^

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...