Leaderboard

Wednesday, September 1, 2010

BLOGWALKING~

aku jalan-jalan dari tadi sambil jenguk2 blog orang~he3...macam2 aku baca,dari kisah cerita lucu,marah dan sedih..macam2 la~hehe..tu ar gelagat orang zaman sekarang nie...ada2 jak maw ditulis kan?tapi bagi aku,tu bagus coz dapat jana banyak idea,tambah banyak pengetahuan..
tidak kurang jugak yang tulis sal kekasih masing2...siap ada picture agi..huah~boleh kira sweet la..hehe...coz tu ertinya orang tu maw sematkan memori dengan insan tersayang~aku??teda bf...but ofcoz ada insan yang aku sayang sangat2 meskipun baru setahun lebih kami kenal,since form4....sepa??hehe..mungkin aku belum sedia untuk letak picture dia dalam blog nie...takut timbul macam2 isu pulak..nanti bila tiba masanya,akan terungkai juga tue...yang penting aku sayang sangat2 dengan dia....susah gak maw lepaskan dia....ini lah kali kedua aku jatuh hati...tp yg 1st??yg tu aku xdpt teruskan coz umur waktu tu masih terlalu muda....and dia pun pergi dengan niat tuk teruskan study dia tempat lain...aku terima~ jadi bila dah macam2 jenis orang yang muncul depan aku,lansung aku x jatuh hati walau sikitpun.....
sampailah yang sekarang nie....aku mula2 keras aty gak maw buka aty tuk dia...tapi lama2 cair juga...aduh3...cma boleh gitu.....tapi aku dah taw jawapannya.napa hati aku boleh terima dia apa adanya...sebab,dialah sesempurna yang aku dapat terima....susah jugak maw kata...aku cuma takut kehilangan dia seperti aku terpaksa merelakan seseorang itu pergi....tapi tu dah lama berlalu....yang penting adalah "b" insan yang sentiasa ada di sisi aku...^_^
aku hepy sgt2 ada dia dekat dengan aku...amik berat sal aku..and segalanya....

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...