Leaderboard

Friday, September 17, 2010

Mengemaskini friends kat profile~

"Begini la jadinya kalau dah L.O.V.E tue...adedeh...
gara2 takut di marah dgn dia,cepat2 aku delete kwn2 lelaki di fb yg aku nda kenal..
adakala kata2 dia tu mmg ble terima (hehe,kebnyakannya mmg masuk akal)
tp ada gak yg nda ble aku trima...
tp kalau ikutkan betul,lepas dgr penjelasan dia barulah aku faham...
kata org,jgn terlalu percaya kata2 lelaki...
tapi tu kata org,apa kata naluri hati sendiri??
bukan semua kita nda ble percaya.. "agak2 larr bah" he3.......
dah kemas2 friends di fb,baru aku lega ckit...
entah napa,rasa bersalah pada dia tu mmg ada... tp dia baik..
walaupun marah2 jak kejanya hehehe tapi dia syg aku..(hek2 perasannya aku xD)
kan marah tu tandanya 'sayang' ^_^
tanamkan nilai positif.. bagus tuk kesihatan~
hehehe aku nie maw kata mud happy,ada la jugak... sedey pun ada la jugak...
pening2 otak ni maw memikir...
but relax kay... everything will be alright.... (i hope~_~)"

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...