Leaderboard

Monday, December 27, 2010

penat la maw cakap balik2...

~dah banyak kali aku kata delete dia tapi masih lagi dia pura2 lupa...pa tu ah?? sengaja ka?

sakit aku rasa....kalau dia nda mau delete cakap la nda mau..susah sngt ka...asyik2 alasan lupa..nda ingat..mcm2 la..padahal dia selalu online...bukan aku nda mau padamkan untuk dia tapi tu kan akaun dia dan sejauh mana dia kisah tentang hal tu...kalau setiap kali dia online dan lansung tidak ingat pesan aku,maknanya dia lupa aku waktu tu..sekarang alasannya,dia mau aku percaya dia..ya..memang la senang kalau cakap ja..tapi aku yang terpaksa lalui...kesan tu aku yang rasa... len la kalau aku ni nda kisah pasal dia...kan????

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...