Leaderboard

Friday, December 3, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU khas untuk cikgu ku~ Siti Norezan Binti Merah


Sweet betul cikgu noi dengan suaminya yang tercinta ni...

berbaju purple..memang kaler favourite aku..heee...
cantik baju ni macam orangnya..hehehe....



nyumm...siap suap2 agi...wahhh...

uiseh..."dikau lah permata hatiku.." kata cikgu noi.

amik gambar bersama pengapit mereka..hehe senyummm..

ni antara student sanzac yang sanggup ow tido sana..hehe,,,bantu2 apa yg patut...

tidak lupa gak ada muka aku sekali dengan sharinah atas pelamin hehehe...
sebagai bukti yang aku ada gak dijemput datang!
hahahahaha..... =)

26/11/2010 (Jumaat)
- Sepasang suami isteri telah selamat dinikahkan pada jam 2 petang bertempat di rumah pengantin... acara bersanding pula diadakan pada keesokan harinya iaitu hari Sabtu di Kg Sungai Damit,Membakut.
Bersandingnya pengantin pada jam 11 pagi tapi alih2 aku ma family aku dtg awal pagi dan tidak sempat tengok hanya sempat salam2 jak..dan makan! heeeeeee.........
jadi hanya dengan gambar2 di atas ni jak la aku dpt tengok cikgu aku ni bersanding..
hehehe... apa2 pun...
SELAMAT PENGANTIN BARU
buat cikgu noi dan suaminya...
terima kasih atas jemputannya cikgu...
semoga bahagia hingga akhir hayat...amiin...

#credit these pictures to my beloved friend, Sharinah Azean Jamil ^_^

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...