Leaderboard

Wednesday, March 2, 2011

7th Feb ! could be best day?or bad day??

salam...
[kembali menulis blog]
aku dan dia sudah 2 tahun...cukup menyentuh sanubari...seketika senyum...seketika lara...tapi semua membawa bahagia...saat dia meluah segalanya...aku terkadang berasa bersalah...apa yang aku telah lakukan,adakah dia bahagia di sisi aku....aku yang selalu menafikan perasaan sendiri...keegoan tatkala menguasai diri aku...aku suka tapi aku tidak sanggup melukakan hati dia..sudah cukup begitu..begitu banyak yang istimewa "tentang dia" dan pastinya aku tahu...

waktu dia buat aku tersenyum,saat itulah dia istimewa...teramat sangat....tetapi aku yakin semua hubungan ada kelemahannya...meraikan 2 tahun tidak aku harapkan kerana jarak pertemuan menjadi penghalang...jauh memang jauh...sukar memang sukar...

namun aku percaya..hati aku masih padanya...kuatkanlah semangatku agar dapat bersabar...
aku bukan manusia 'normal' untukmu...itulah hakikatnya....

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...