Leaderboard

Sunday, February 27, 2011

tiang jatuh??

salam semuanya==

khabar aku tentang lesen??hehe...masuk hari ni dah 7 jam..tapi,aku masih belum puas dan lancar sepenuhnya untuk berada seorang diri di jalan raya...so..aku berbincang dengan tutor aku
"kakak nan" untuk tambah masa 2jam supaya aku cukup masa untuk belajar di laluan nanti..sabar jak la aku...terutama bukit tu..sampai nangis aku bila pulang rumah..

masa latihan "side parking" ada sekali aku terlanggar tiang dan jatuhlah kan??haha bunyinya kuat bah kedengaran sampai org yang kerja di sana pun kata "naaahhh"
hehe aku ketawa jak tiang aku sendiri jatuh..then aku keluar la untuk betulkan semula posisi tiang tu..hehe..wat la muka x tau malu..hek3..

~tapi..untuk pengetahuan semua...tutor aku memang bez dan lansung x marah2 aku yang tidak tentu pasal...mudah2n dengan begitu aku cepat belajar memandu... ^_^ insya Allah... amiinnn...

2 comments:

  1. Helloo... boleh tumpang bertanya... :)
    Saya bercadang nak register di KMK, ok kah cara ia mengajar memandu?

    Saya ni langsung tak tau memandu, harap dapat tutor yg pandai dan sabar mengajar. Kalau boleh, tolong2 lah recommend name tutor kepada saya ni, hehe... thank u ahh...

    ReplyDelete
  2. hello juga Alvie :)
    terima kasih atas komen anda.
    dah register ka di KMK?
    maaf terlewat reply komen kamu..
    di sana cara mengajar ok..depends dengan tutor jgk tu.. kalau nama2 tutor tu ramai yang bagus2 semua di sana..
    boleh call atau terus tanya di pusat KMK tu.. anyway, selamat belajar memandu ^_^

    ReplyDelete

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...