Leaderboard

Tuesday, February 1, 2011

berpayung dan berpayung~

salam~
jika hujan berlindunglah di bawah payung.. jika panas terik,berlindunglah di bawah payung...
tetapi jika hati berasa keliru....adalah lebih baik diam....aku tidak menyalahkan sesiapa... aku cuma ingin sebuah kebahagiaan...teman yang boleh menjaga aku.... jadi apa salahnya bagi aku kesempatan untuk mengenal dia lebih dalam... jauh dalam ke lubuk hatinya.... aku tahu dia masih sukakan kau..aku tahu sangat..tanpa kau beritahu sekalipun,aku sudah tahu... mustahil aku boleh buat kalau dia mahu aku jadi macam kau..aku berbeza...bukan boleh jadi macam kau... sebab aku adalah aku... tapi aku cuma x suka bila dipandang dari sudut negatif sahaja.. keadaan tambah teruk... mungkin kau marah sangat2 atas tindakan aku.. tapi kalau kau di tempat aku,aku rasa kau mungkin akan buat benda yang sama... tiada siapa mahu perkara buruk tu berulang lagi...sebut mengenai "perkara buruk" aku bercakap tentang masa lalu kau dan dia... aku x sanggup terjadi hal begitu di belakang aku...sakit yang teramat....DUA kali dah hal tu jadi... aku x mau jadi lagi....cukuplah dengan aku berdiam diri,,bermakna aku x mahu menimbulkan sebarang salah faham ...
sekali lagi aku kata,aku TIDAK SALAHKAN KAU MAHUPUN DIA..

cukuplah setakat ini...penjelasan yang x seberapa....wassalam

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...