Leaderboard

Tuesday, February 1, 2011

LESEN P! tunggu aku!!


syukur sangat2 bila ujian komputer dah lulus..dah pegi bengkel..lesen L pun dah keluar..lepas ni latihan memandu 8 jam tu..hehe...dalam sebulan gitu...lepas tu baru aku masuk ujian QTI... dan akhir sekali ujian JPJ...waaahhh...semangat tul aku plan2 driving lisence nie...mudah2 berjalan dengan lancar terus! x mau lengah2 lagi... jan d kasi lama benda yang baik kan...hehehe macam mau kawin pulak...opppss!! hehe... apa pun jadi aku kena lulus ujian ni tanpa gagal..yang penting yakin boleh buat! insya Allah...Allah xkan hampakan hambanya yang berusaha....
go pipa!! yes!! i can do it!! yupz tu la kata2 semngat aku dari kecil lagi waktu masih bawah jagaan papa dan mama yang tersayang..alangkah gembiranya aku jika mama dapat bersama kongsi segala kegembiraan ini~ buat kali pertama juga tahun ni..aku celebrate b'day tanpa ibu di sisi...banyak dah berubah...namun aku selalu ingat pesan mama bahawa dia mahu aku berjaya~insya Allah..aku akan buat mama aku bangga dengan aku...jadi aku xkan sia-siakan usaha papa yang bertungkus menghantar aku ke claz memandu selalu...dia juga yang keluarkan modal tuk aku dapat belajar memandu....terima kasih papa dan mama...
alhamdulillah... syukran ya ALLAH...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...