Leaderboard

Tuesday, February 1, 2011

it was fun!!

= salam =
semenjak aku kerja di tadika al-hadanah ni.. macam2 pengalaman aku dapat... apa lagi ramai budak comel2...yiiiiyy...hehehe..comel sgt2...habis pipi2 budak2 tu..hehehe... mana nda,budak 4 tahun tu terutamanya...alahai...comel sangat....

nak dijadikan cerita,aku nie mengajar budak 4 & 5 tahun...laaa...ajar Abc gitu...hehehe... lebih kurang la...kalau mahu mengajar tu mesti ada semangat baru budak pun hepi mau belajar~ hehehe teda yang senang kalau tidak dicuba...bez tau... macam2 lagu sudah aku ajar budak2 nie...hehe..cikgunya pun kena menyanyi sama...tepuk2 tangan...hahaha....lucu jugak nie... pastu kalau main,cikgunya pun kena main betul2 juga dengan anak muridnya...baru budak x rasa bosan dan paling penting dapat dikawal...
mahu mengajar tu mesti ada skill..jadi seminar baru2 nie,,aku ada tempah buku mengajar pra-sekolah..hehe minat juga aku ni dengan tadika...boleh tahan...anak murid aku setakat ni dah 18 orang..kira ramai tu...dengan masing2 ada ragam n nakal masing2... jadi ibu2 terus aku nie,,membebel dgn budak...haha...tapi kalau mau kawal tu senang juga...bawa bercerita,nyanyi2 lagu kanak2...main....enjoy sangat~!
jadi x la aku ni kebosanan duduk rumah sementara tunggu spm keluar...ada juga kerja boleh dibuat...gaji pun kira ok la...bersyukur...separuh dari seribu dah ok la kan,...hehe..lagi2 keja tadika ni santai2..x payah berdiri lama2 macam salesgirl di mana2 kedai...aku mana tahan berdiri lama2...jadi tadika ni mmg kimia tul dengan aku...hehehe..citarasa aku sesuai dengan diri aku...LOVE IT!! adakala aku ada keinginan tuk buka tadika bila dah habis belajar...wwooww...dah otak business nieyh~k la..daaa
= wassalam =

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...