Leaderboard

Saturday, February 5, 2011

[tanda tanya???]

hari tu nama blog aku "DON'T LOST"
tapi sekarang dah tukar ke CORETAN NAJA...

ahaha..NAJA?? singkatan dari nama aku...
Nurul Afifah Janis Abdullah...
sebab tu la blog aku dah tukar nama~ jangan pelik okay??
sebenarnya lagi panjang...
"NAJJAY"
tapi simple gitu dah ok kan..
cukup2 la tue..heheh


azam baru kan,,,,nama blog pun tukar jugak...ehehe...

caption aku pun dah ubah::
setiap hari adalah pengalaman~
setiap pengalaman adalah pembelajaran~

maksudnya terang dah jelas-jelas aku tulis tue...ehehe..x payahlah penjelasan lebih2...

warna ungu la yang tetap di hati aku...hehehe...aku suka sangat warna nie...menenangkan aku bila aku tengok warna nie....

nama aku pun aku letak warna ungu~hehhe...love it!!!!!




No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...