Leaderboard

Saturday, April 2, 2011

update time~

As salam~
lama x cer2 kan...cmna jugak kalau dah penyakit malas nie dah muncul..ish3...
so...without futher a do (ceh..)
spm result baru2 ni dah kuar..result aku ni x la beraaaapaa excellent..kecewa la jugak...
tapi memang tepat dgn firasat aku..
  • BM=A+
  • BI=A-
  • MATH=A+
  • PAI=A
  • SEJ=B+
  • ADDMATH=B
  • BIO=C
  • FIZIK=D
  • KIMIA=D
teruk kan?tapi..alhmadulillah...at least aku dah CUBA~
teras tu ok2 la tapi elektif angkang habis..hahaha
mmg aku fobia ckit lau bab2 sains subjek nie..hehehe (ada kisah silam bah~)

apapun tahniah untuk diri ini kerana dah cuba sebaik mungkin (pujuk hati sendiri T___T)
yang penting no pressure from my papa..hehe...beliau kata ok dah tu..teras kira kukuh sudah...
jadi aku pun terasa lega plus+ di kasi motivasi lagi...
cuma sambung study ni~
aku harap maktab perguruan aku dapat...teringin meneruskan karier arwah ibuku....

mungkin terpaksa melupakan segala impian yang aku idamkan dari sekolah rendah lagi...

Being a chef is everything that I dream=but I think it is not my destiny to achieve what i want..
so..forget about it..

>Tidak semua yang diimpikan akan jadi kenyataan,kan?

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...