Leaderboard

Tuesday, March 20, 2012

blog sulung ku...


morning bloggers!

pagi ni aku kesunyian di kolej ni..semua member ada paper Management pagi ni..

hehe good luck ya ! do ur best! (tension betul diorang study semalam aku tengok..-_-")

aku post ni sebab mau hilangkan kesbosanan dalam bilik...
baru aku perasan...dah 3 tahun umur blog aku..alala..comelnya... 
27 January 2009.. 
tu la tarikh lahir blog aku...first post aku..
tapi bukan di blog ni ya..1st post di blog aku yang satu lagi...

namanya------------> http://najacorner.blogspot.com/ (sila klik kalau dapat view la ya..hihi)

hehe...banyak perkara yang aku suka semua bulan Januari..memang serasi betul lah bulan nie dengan aku..
masih aku ingat lagi papa aku tau aku suka mengarang...suka menulis la maknanya...
jadi oleh sebab dia pun suka menulis,mungkin dia rasa sifat tu turun dari dia..(hehe betul la kan..)
maka,papa aku pun buatlah blog untuk aku...
hehe mula2 blur2 la guna komputer..pa lagi kalau laptop..(hampir sama jak pun tu...haha)

hehehe sekarang blog aku tu namanya 
"Bagaikan Pelangi" (apa la..macam teda nama len jak yang aku boleh pilih kan...hihi)


ada sebab pilih nama tu...mau tau napa?
sebabnya....dunia ni terlalu banyak dugaan..ujian hidup..

kadang-kadang aku sendiri pun nda tahan dengan keadaan nie..........
sampai tidak sedar..airmata dah mengalir sendiri...
tapi nangis tahap mana sekalipun....tetap akan berhenti juga...
sendiri2 la kena kasi sedap hati....nda boleh juga nangis jak kan...mesti kuat..
lama2 buat begitu,diri tu lebih ada motivasi..lebih semangat...
esok2 happy la balik... ^_^ ceria balik kan...hehe


jadi....penggulungannya..hehe 
airmata tu umpama hujan...kadang2 gerimis,kadang2 lebat,kadang2 ribut...
tapi walau gerimis ka,lebat ka,ribut ka...dia tetap akan berhenti kan??
lepas hujan akan muncul apa? Pelangilah ^_^

sebab tu aku tulis bagaikan pelangi....
semua orang yang nampak pelangi akan senyum..tiada yang akan marah..kan?

********* 


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...