Leaderboard

Saturday, March 24, 2012

3 more papers to go...

haluu...
assalamualaikum ! ^_^
hari ni bergila lagi sikit....(^_^") esok paper business mathematics..wish me luck ! huhu jam 2 pm paper tu mula...3 jam la aku bersejuk dalam dewan exam..hehehe.. semalam aku p memalaskan diri mau basuh kain di mesin basuh kunu..sekalinya, yakin sudah mau kasi masuk syiling 50 sen... lepas kasi masuk,amount duit tu macam teda nilai jak...masih kosong nie...adeh...habislah..kena hack sudah tu mesin..adehh..tau camna ?diorang boleh cuci guna mesin tu tanpa masukkan syiling...hebat kan? huhuu...teda cara lain,aku pun join la sekaki pegi menumpang cuci juga...huhu..tragis betul....dan akhirnya kering juga kain aku..haha
(apa ba yang aku mau cerita nie....hehehe..)
ok la..tata..bai2..

*********

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...