Leaderboard

Sunday, January 16, 2011

ada kisah...

wahaha...minggu lalu memang minggu yang memenatkan...isnin petang tu aku x la p keja coz kepala ni dah pening2 sudah....rupanya dah start mau demam...direct trus badan aku kesejukan... 2 hari x p keja...hehe....ada2 jak...tapi sengsara jugak sakit nie...mau nda mau kena makan la ubat..dengan segala anitibiotic,fever lagi,lozeng lagi...penat tekak mau menelan ubat....adehh....tapi alhamdulillah...hari Khamis dah bole start keja suda walaupun badan masih lemah2..hehe semangat aku masih diteruskan...hehe akhirnya aku berjaya membawa diri aku ni melawan penyakit demam nie..syukur...alhamdulillah.... terus teranglah..aku rimas bila dah demam... dah la sakit mata tengok rumah berantakan nda kemas...mau buat,tapi nda larat...ish2...sihat jak aku dari demam,trus aku dah kembali aktif buat keja2 uma nie...hehee..lega rasanya bila dah normal balik... selesa badan....

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...