Leaderboard

Wednesday, January 19, 2011

suara rock...

aku ni bukan la peminat lagu rock2 nie..adeh..cuma suara aku dah bertukar jadi rockers sebab sarut berabis...kena lagi bila mengajar di tadika hari-hari,,mana la pandai baik ni suara...mau banyak cakap tapi sakit tekak..x selesa tul la....mau "lalala" sikit dah sumbeng..hahaha...keciannya...musim2 hujan lagi..panas campur hujan...ramai sekarang yang demam.budak tadika lagi lah...setiap hari,,mesti ada yang demam...aku ni bersyukur sangat sebab dah sihat..cuma tekak la.bila aku cuba2 nyanyi2 ckit,,apalagi,konpom suara ella yang keluar..rock gitu..hahaha..serak2 basah..smart..tapi aku yang rasa perit setiap kali mau bercakap..huhuhuhu...kecian akuuuu...~~~~

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...