Leaderboard

Thursday, January 27, 2011

aku tidak terdaya lagi~

aku x pandai memujuk kau...aku buat apa yang aku berdaya buat...aku cuba sedaya upaya aku untuk bahagiakan kau tapi kau seperti menyisihkan aku..apa salah aku..kenapa kau selalu bersikap kasar dengan aku...aku ni jahatkah...kenapa......aku xmaw kau jawab coz setiap kali kita berbincang akan berakhir dengan pergaduhan.....payah melalui hubungan ini...aku memang sayang kau tapi kenapa kau tiada perasaan yang sama dengan aku....

aku sedar...cinta x boleh dipaksa...maka aku akan menjauh dari kau...selamanya....pergilah cari cinta sejati kau yang sebenar....aku x sempurna...aku akan pergi dari kau....betapa seksanya aku mencintai kau....mungkin bukan jodoh kita bersama..selamat tinggal~

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...