Leaderboard

Monday, November 5, 2012

cemburu...normal ka tu...

post entri sebelum aku melelapkan mata...(kalau dapat..) 


hmm...mutiara mengalir lagi.. (bukan aku yang pinta begitu)
apa yang sebenarnya jadi ni... aku rasa bersalah dengan diri aku...
aku kawal perasaan ni....hipokrit ka aku??
kejamkah aku biar diri ni begini.....terasa disakiti...tapi masih memendam...
memang perlu pengorbanan untuk kecapi bahagia itu..
tapi perlukah mengulangi peristiwa pahit tu? kenapa mesti aku yang lalui....
hanya kesedihan yang menyelubungi jiwa ketika ini...
sabarlah....mungkin aku perlu masa untuk memberi ruang padanya untuk bernafas seperti insan lain...
aku perlu lebihkan toleransi..agar adanya persefahaman jiwa antara kami...

*diri ini rela bersedih kerana inginkan dirimu bahagia....

selamat malam...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...