Leaderboard

Sunday, November 4, 2012

stress lagi~

hari ni jak, aku rasa bosan sudah duduk rumah...
asyik perang dunia jak kan..siapa juga aman kalau gitu..
sabar jak la hati ni tengok diorang gaduh.. mau kata gaduh adik-beradik tu memanglah biasa..
tapi aku ni yang terpaksa pasang tembok kalis bunyi dekat telinga aku ni...
mau happy2 pun payah....adehh...dah la kakak aku dah pulang ums..
tambah serabut la aku tengok perangai diorang ni...
humban2 barang, aku juga yang angkat balik.. ~_~" kenapa x humban jak barang2 yang boleh pecah tu kan lagi senang.... terus pecah..tinggal sapu..pastu buang..kurang sikit barang kat rumah ni... lol
nasib la bilik aku ni aman sikit...

apa agaknya dia tengah buat sekarang ar...hmm...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...