Leaderboard

Thursday, November 15, 2012

mesti begini ka..

malam yang menghilangkan mood aku...aku buka fb, terbaca ni....hmm...
hampa la ni....nampaknya teruskan habis diploma baru sambung degree....no more istilah penerapan ijazah..
sedih T_T.................


*******
tiba-tiba aku teringat kenangan dengan arwah mama...kalau dulu, masa dia sakit2 tapi buat2 macam x sakit, dia selalu suka pegi pasar, tamu...kedai2...suka membeli-belah...aku pula ikut jak mana mama pegi jalan-jalan.. biarlah penat pun..yang penting mama aku ada teman mau berjalan-jalan...

aku ingat lagi waktu pegi pasar besar kk, masa tu mama mau beli udang, dia merungut sebab udang tu kecil jak pun tapi harganya mahal..sekilo RM15..saiz kecil2..tapi mama beli juga..pastu beli sotong..dengan ikan2..macam stok sebulan lebih punya dah tu..paling aku ingat bila mama selalu cakap, mahal2 kan barang2 sekarang, nah kalau mau beli semua tu, kena belajar bagus2 supaya dapat kerja yang bagus2.. terus aku pun senyum dengan mama sambil jawab ''iya mama.."

mengantuk dah ni.. nite2 bloggers :'(


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...