Leaderboard

Saturday, April 21, 2012

kerenah si kecik~

Salam malam ahad~weee..
ni ada cerita ni.. hehe (nda habis2 bah)

tadi pagi aku buka la laptop..(maklumlah, nda tau mau buat apa sudah..cuti terlalu panjang..haha)
jadi kisahnya, aku layan filem hindustan...
"Kabhi Khushi Kabhie Gham"
maksudnya, "kadang kala gembira, kadang kala sedih"
hehe, siuk ba filem ni, walaupun sudah pernah tengok...
habis 3 jam aku melayan perasaan kunu..nangis2 lagi.. (bah?? haha)

tambah-tambah lagi ada "boyfriend" aku bah dalam filem tu... (Wakakaka...)
hensem kan dia?? (iya bilang.. heeee)


*******
sekalinya, tinggal 30 minit lagi mau habis filem tu...
datang pula c ipan ipun mau mengacau aku, (adik aku ba tu, nama dia irfan)
dia nampak aku khusyuk tengok movie hindustan tu kali...
memujuk la dia mau juga tengok kunun tapi bukan cerita tu..
pa lagi, Running Man..haiyaaaaa..........
pastu kakaknya yang baik hati ni pun bagi tengok la (haha baik la sangat..)
1 jam setengah dia tengok satu solo2 ni~
(yang aku heran tu, faham ka dya?? subtitle english la...)
pastu aku pun turun pergi ruang tamu sambung tengok filem hindustan yang selalu ada di TV3 tu..hehe
(entah apa tajuknya..lupa...) 
tengah2 menonton tu, si epan (adik aku tu tadi...) pegi mengadu dengan aku...
"kak......laptop kakak blackout~"
ek??loading lagi aku, cuba memahami apa yang dya ckp tu...
"ipan,teda kacau2, laptop tu yg mati sendiri !"
aishhh.....dia mengadu nie sebab mau aku pegi on balik tu laptop..
aku cakap,"sudah2 la tu tengok Running Man..."
degil juga c ipan nie~~ adehh...
kakaknya yang baik hati nie pun (hahaha) pegi bagi la dia tengok tu Running Man~
last2~bukan aku dapat tengok apa ending cerita hindustan TV3 tu...
30 minit lagi mau habis,aku tertidur petang tu...bangun2 jak sudah jam 5 petang..huhu...(habis sudah~~)

(. . . .)



No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...