Leaderboard

Sunday, October 9, 2011

GOODBYE POLITEKNIK KK T__T

aku terpaksa meninggalkan Politeknik atas sebab-sebab yang aku tidak dapat elak..
namun aku percaya semua itu ada hikmahnya...
apa pun, semua kawan-kawan aku yang aku kenal di Politeknik, tidak akan aku lupa :)
semuanya baik-baik...dan peramah..
yg ni gambar member PRS..walaupun aku baru start mau aktif dalam 
persatuan tapi diorang semua friendly sangat2 :)

kenangan yang paling best la dapat member2 macam diorang 
dalam kelas ni....DHK 1B
ni pun member2 PRS juga..sporting la kalau dgn diorang nie..
yang sebelah aku tu, abg angkat aku di politeknik..
dia yang banyak bagi dorongan dengan aku ^_^
yang ni kumpulan kami masa Kem di Politeknik..
walaupun bukan kump yg terbaik, x apa la.. sbb menang
bukan matlamat sebenar untuk ke situ... :)
tetapi sebaliknya menimba pengalaman dan pengetahuan..
yang nie kawan2 aku masa aku tinggal kamsis (hostel)
diorang nie memang gempak la...
sehati sejiwa betul...
cuma syg, sebab waktu ni teda sorg lagi..ana..
Last sekali, kawan aku satu group...memang kamceng la..
sebab kerja kumpulan memang diorang bagi komitmen sepenuhnya..
^_^

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...