Leaderboard

Tuesday, October 18, 2011

penyakit....oh penyakit....

haluu bloggers^^

waaa...hari ni penat sgt..seharian berada dalam klinik Luyang semata-mata mahu buat medical check-up...

ramai tu jangan cakaplah...memang ramai...penat menunggu lagi...dari tengahari tu buat pemeriksaan,jam 2 ptg baru dapat jumpa doktor..kan masa lunch..tu ar tu...

"1428 BILIK 8"

maka menuggulah aku di sana dengan 3 orang lagi kawan aku yang perlu buat MC juga sama macam aku....

nasib juga ada kawan bercerita,kalau nda...basi dan tambah bangas la aku sana...layan facebook dari handphone pun ntah apa2 la yang mau di tengok sangat...

sabar menunggu bukan kepalang....bilik 8 nie cam nda pandai tukar2 pesakitnya....aku yang menahan menguap mau dekat 10 kali sudah...terlampau mengantuk walaupun bising2 di sana tu...

setelah 1 jam lebih menunggu akhirnya tiba giliranku juga...alhamdulillah....

"doktor wanita rupanya...ok",desis hati aku..

ditanya sikit jak soalan dan dia pun cop dan sain borang MC tu...huwaa x sampai 15 minit aku dalam bilik tu~

tapi menunggu macam tunggu aku berjanggut jak nie..(kan aku perempuan, mana ada janggut)

berat cuma 40kg...haha terbang la ni kalau ditiup angin :P

overall, semua okey...sihat....and normal.... :))

alhamdulillah...syukur...


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...