Leaderboard

Thursday, October 27, 2011

pengalaman lalu mematangkan aku..

lewat ini ku rasakan,sedih yang teramat..apa jua yang pernah aku alami akan aku jadikan pengajaran dalam hidup aku..dan aku tidak akan pernah mengulangi apa jua kesilapan ku yang lalu...aku perlu berubah menjadi yang lebih baik...biar apa pun kata orang..aku cuma mau jadi yang terbaik di sisi Mu...Engkau doronglah aku ke jalan yang Engkau redhai....aku perlukan kasihMu berbanding kasih si dia yang hanya mendatangkan kemudaratan kepadaku...kerana itu aku memilih jalanMu..itu yang terbaik buatku...alhamdulillah..syukur...kerana Engkau masih menyayangiku disaat aku hampir alpa dengan Mu....
kini Engkau membuka jalan hidupku yang baru...aku ingin berubah menjadi lebih baik dari 2 tahun yang lepas...segala yang pahit menyedarkan aku..walaupun sangat menyakitkan hati..tetapi itulah realiti yang aku harus tempuhi....Engkau sentiasa di sisiku...menemani hambaMu ini....
ALHAMDULILLAH~

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...