Leaderboard

Monday, October 24, 2011

mengisi kelapangan yang ada~

salam blogger,

hari2 aku wat keja yg sama...ada bakat suda aku jadi robot nie...lagi canggih (eeii apa aku melalut nie..)
hmmm...bosan punya kes, aku tengok movie..haha semua movie aku layan..dari cerita melayu,urg puteh,hindi,termasuk juga la korea dengan chinese...hari2 gitu la tu....
pa nda,bosan GILA ~ huhuhuhu....
lambat sgt masa berlalu..(haihh??merungut nampak...)
nie la nie....kalau minggu lalu,bez la sebab ada family day dgn dinner PRS hari sabtu tu...terisi juga kebosanan tue... tapi pas dah teda aktiviti, karau aku di rumah nie...alahai.... ada jga la c affin teman aku main2~suka sgt gigit kaki org...haha comel...suka main...(jgn fikir len2..tu anak miau laaa..)
hehe..k la...bye ~ ^_^

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment :)

Large Rectangle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...